2011年11月9日星期三

曾俊華洛杉磯訪問行程 - 與迪士尼高層會面

香港財政司司長曾俊華今日(洛杉磯時間11月7日)展開兩天的洛杉磯訪問行程。

早上,曾俊華會見太平洋投資管理公司行政總裁Mohamed El-Erian博士。雙方就美國和全球金融市場走勢交換意見。

曾俊華在午餐會上向當地商界推介香港作為全球金融中心和人民幣離岸中心的角色,並鼓勵美國企業善用香港的優勢,立足香港,開拓商機。

下午,曾俊華會晤洛杉磯市長Antonio Villaraigosa,其後與華特迪士尼高層會面。

傍晚,曾俊華出席香港旅遊發展局在當地的酒會,並以香港是亞洲盛事之都為題,發表演說。他又出席百人會的晚宴,向美籍華人介紹香港的最新發展,鼓勵他們把握在香港和內地發展的新機遇。

明日,曾俊華會出席太平洋國際政策理事會午餐會和參觀華特兄弟公司,然後結束洛杉磯之行。

曾俊華繼而轉往檀香山,於11月9日及10日出席亞太區經濟合作組織(亞太經合組織)財長會議。

=================================================
動機已經好明顯~ 追溯返09年頭... 仍然係呢位財爺... 都去左同WDC 高層會面... 當年個Chairman 都仲係Jay Rasulo... 為左香港迪士尼ge 擴建注資計畫討論左好幾次... 還記得年初消息指出迪士尼會係今年諗下個擴建計畫~ 並會係今年年尾同香港政府商討... 依家11月~ 時間吻合~  不過應該仲有個局長.... 希望今次唔好好似劉太咁話自己太驚而ban 左idea... 你唔要上海就即要ga la~

其實出動得財爺同迪士尼高層會面.... 都唔會係為小事ga la~ 唔通會傾迪士尼同Bossini 合作對香港經濟有咩影響咩~ 定係又搞多次展覽先??

沒有留言: